quarta-feira, 27 de janeiro de 2016

Interview for Spain / Entrevista para Espanha

Hello guys!!
Olá galera!

Today I want to show show the page of my art journal, which I did with great affection for the group Creative Art Journal España. I was invited by friend Alicia, which I appreciate the opportunity!
Hoje quero mostrar mostrar a página do meu art journal, que fiz com muito carinho para o grupo Art Journal Creativo España. Fui convidada pela amiga Alicia, a qual eu agradeço a oportunidade!
 The group makes monthly challenge and this my my proposal for the challenge January.

O grupo faz desafio mensais e esta minha minha proposta para o desafio de Janeiro.

Details of the page!
Detalhes das páginas!
I hope you enjoy! See you soon!
Espero que gostem! Beijos e até breve!

Luciana W

Nenhum comentário: