domingo, 3 de agosto de 2014

Mixed Media Canvas - LOVE

Hello everybody!

I missed making a display of mixed media, and after giving lesson yesterday, I promised myself I would do today!! rs

I love this photo with my friend Leandro! And this trip was very special! Here we are at the peak of a mountain .... the Alpine Visitor Center in Denver!

_MG_0702

This screen is not large, measuring 8”inch x 12”inch.

I used flowers PRIMA Marketing and E&C Company, various metals and chipboards of Momento Divertido.

Coloring the beautiful magical powders by Luminarte and sprays Color Blooms of PRIMA.

Some details.

_MG_0691_MG_0692_MG_0693

Hope you enjoy! And to Wednesday in live class by Luciana W Scrap channel on Ustream! I hope you there at 8:45PM!!

See you soon!

XOXO

In Portuguese:

Oi pessoal, tudo bom???

Passando rápidim….pq depois da aula de ontem eu fiquei com muitaaaaaa vontade de fazer uma tela tbém….fiquei com água na boca!!!rsrs

Então hoje eu fiz!!!! Adoro esta foto com meu amigo Leandro e aproveitei para fazer com ela…estamos no pico de uma montanha em Denver, no Alpine Visitor Center!!

Novamente usando meus parceiros E&C Company e Momento Divertido!! Para colorir usei os pós mágicos que adoro da Luminarte e os sprays da Prima os Color Blooms!

E não esqueçam da nossa aula nesta quarta feira!!!! Te espero no canal às 20:45!!!

Bjs e até breve!!!!

Luciana W

Nenhum comentário: